Tarsus / Adana

Biletimi 1 ay önceden aldığım için hava şartları konusunda şansım pek yaver gitmedi ve yağmurla karşılaştım.
2 güne sıkışmış bu gezide, Adana'da konuşlanıp trenle günübirlik Tarsus ziyaretleri yaptım ve
"Eski Evler" serisi için çekimlerimi yağmursuz zamanlarda gerçekleştirmeye çalıştım, umarım beğenirsiniz dostlar.

T.C.D.D.



Atatürk, 1929 Alman yapımı bu kara trenle 3 defa Tarsus'a gelmiş.

Antik Cadde
1993 yılında bir temel kazısı sırasında 60 m.lik bir kısmı ortaya çıkartılabilmiş.

Saint Paul Kuyusu


Saint Paul Kilisesi



Altından Geçme (Roma Hamamı)


Kleopatra Kapısı



Şahmeran Kutalmışoğlu Süleyman Şah


Eski Evler ve Sokaklar












Nusret Mayın Gemisi




Tarsus Hayvanat Bahçesi [ Tel örgüler ardındaki yaşamlar ]









Tarsus -> Adana


ADANA
Detaylı gezme olanağım olmadı, başka bir zaman eklemeler yapacağım.

Tren Garı





Haberim yoktu, gece gösterisi de varmış. Güzel çekimler yapabilirdim, çok hayıflandım. :-(



Taş Köprü ve Civarı





Ulu Cami ve Civarı



Büyük Saat Kulesi


Bakırcılar Çarşısı
Çarşı içindeki lokantalarda kebab ve şalgam suyunu unutmayın !!!



Başka gezilerde görüşmek üzere !!!
.

2 yorum:

sakirceylan dedi ki...

Fotoğraflar süper .Elleriniz dert görmesin.Farklı bir bakış açısından yakalamanız büyük incelik.Saygılar

Ünal Köksal dedi ki...

İlginiz ve beğeniniz için teşekkürler.
Saygılar.